omen

omen racing frames


Idź do treści

about

Projekt OMEN zjawił się na polskich trasach zjazdowych niczym grom.
Od początku wzbudzając spore zainteresowanie, szczegolnie tym, że rama w całosci zostala
zaprojektowana i zbudowana w Polsce przez polskiego zawodnika. Prace rozpoczęły się ponad
2 lata temu, kiedy to objawiło mi się jak gnam w dół na swojej własnej konstrukcji.
Wyobraźnia zadzialała do tego stopnia, że cały ten omen przelał się na papier.

Pracowałem już wcześniej nad kilkoma innymi swoimi projektami, między innymi nad ramą
z gearboxxem, lecz tym razem postanowiłem urzeczywistnić swoje marzenie o własnej
racingowej konstrukcji. A potem to już tylko życie projektem. Tony papieru, przegrzanych
procesorów i nieprzespanych nocy w poszukiwaniu każdego milimetra. Ale efekt jest istnie
szatański. Waga ramy bez dampera to
3,4 kg o nietuzinkowym wahaczu i rozwiązaniu
z mocowaniem napinacza. Rama "uszyta" przez siebie dla siebie.

Prototypowy
VIGO CONCEPT przeszedł całoosezonowe testy na zawodach downhillu
w Polsce i różnych trasach Czech i Słowacji. Zaowocowało to drobnymi zmianami
geometrii oraz całkowicie przeprojektowanym wahaczem, ktory umożliwia montaż
mniejszych zębatek i zwiekszył znacząco jego sztywność. I oto w ten sposób na światło
dzienne wyszła finalna wersja racingowej ramy
OMEN VIGO na 2010 rok. Waga ramy
w wersji polerowanej wynosi
3,7 kg bez dampera.

OMEN VIGO
będzie posiadał zintegrowany bardzo lekki napinacz rownież polskiej produkcji
MOZARTT o całkiem odmiennym sposobie mocowania, niż jest to w przypadku innych marek.
Skok zawieszenia uległ również zmianie - obecnie wynosi
207 mm i współpracuje z damperem
222x70 mm. Będą dostepne 2 rozmiary ramy S/M 15" oraz M/L 16,5".

VIGO
charakteryzuje się bardzo czułą pracą na małe nierównosci oraz świetną współpracą
z przednim amortyzatorem. Waga setu jak na zdjeciach to
17,2 kg, ale po zmianie paru
komponentów można osiągnać
16,5 kg co jest bardzo dobrym wynikiem, który pozwoli
urwać cenne sekundy na zawodach.

Na nowym
VIGO o tytuł Mistrza Polski w DH bedzie walczył między innymi hardtailowiec
Wojtek Foks. Nowe ramy na trasach będzie testował nie tylko Wojtek, ale także
Łukasz Obacz prosto z Tychów.

Cena będzie wynosić
3600 zł (bez dampera) lub 4950 zł (z damperem ELKA SUSPENSION Stage 5).

W komplecie jest zintegrowany napinacz
MOZARTT, zapasowy hak przerzutki i oś tylnego koła.

Jest również opcja z doborem
własnej szaty graficznej.


Jeśli jesteś zainteresowany zakupem - zapraszam do działu
contact po więcej informacji.





Powrót do treści | Wróć do menu głównego